لپ تاپ استوک

خرید لپ تاپ استوک شیراز

خرید لپ تاپ استوک شیراز

در سال‌های اخیر به علت افزایش نرخ ارز قیمت لپ‌تاپ­ها افزایش چشم‌گیری را نسبت به گذشته تجربه کرده‌اند. لپ‌تاپ‌ها همیشه یکی از گران‌ترین لوازم دیجیتال­ بوده‌اند، اما اکنون به علت کمبود واردات و افزایش نرخ تورم این مسئله شدیدتر از گذشته شده و خرید لپ‌تاپ برای دانشجویان و دانش آموزان و بسیاری از افراد سخت شده است یا برخی از افراد برای انجام کار­­های گرافیکی و سنگین همچنین بازی نیاز به لپ‌تاپ قدرتمند با عملکرد پایدار دارند که برای خرید چنین محصولی باید هزینه زیادی کرد. در چنین شرایطی برخی از افراد یک لپ‌تاپ ارزان‌قیمت می‌خرند که ممکن است نیازهایشان را به‌خوبی برآورده نکند و برخی از افراد اقدام به خرید لپ تاپ استوک شیراز می‌کنند.

افرادی که از سایت معتبر و با رعایت اولویت­های خود خرید می‌کنند، می‌توانند دارای یک لپ‌تاپ کم کارکرد و با ظاهر بدون خش بشوند که نسبت به لپ‌تاپ‌های نو در همان محدوده قیمت ارزش خرید بسیار بالاتری دارد. در این مقاله همراه ما باشید تا به شما انواع لپ تاپ دست دوم شیراز را معرفی کنیم تا از تجربه خود راضی باشید.

تفاوت لپ تاپ دست دوم و لپ تاپ استوک

همه با مفهوم کالای دست‌دوم آشنا هستیم یا کالای دسته دوم خریداری کرده‌ایم خیلی از افراد فکر می‌کنند کالای استوک همان کالای دست‌دوم است، اما کالای دست‌دوم و کالای استوک باهم تفاوت دارند که در این بخش قصد داریم تفاوت این دو نوع کالا را برای شما توضیح دهیم، به همین دلیل اول باید با مفهوم استوک آشنا شوید. استوک در لغت به معنای کالای ذخیره‌شده است، در برخی از کشورها برای احترام به خریدار، بسیاری از شرکت­ها و فروشگاه­ها، خدماتی را در جهت برگشت کالا برای مشتریان خود ارائه می‌دهند که طبق این خدمات مشتری پس از خرید کالا تا مدت سی روز به هر دلیلی از خرید کالا راضی نبود، می‌تواند کالاهای موردنظر را مرجوع کند و تمام هزینه­ای که برای خرید محصول کرده را پس بگیرد و کالاها سپس به انبار فروشگاه وارد می‌شوند و پس ‌از تعیین درجه‌بندی کیفی، برای فروش آماده می‌شوند.

بنا به این شرایط، فروشگاه­ها برای اینکه هزینه زیادی را صرف نگهداری محصول نکنند تصمیم بر فروش کالا باقیمت بسیار کمتر می‌گیرند که شما می‌توانید از طریق خرید لپ‌تاپ استوک شیراز کالایی ارزشمند را به قیمت بسیار پایین‌تر از کالاهای نو داشته باشید. کالای استوک نسبت به کالاهای دست‌دوم موجود در بازار بسیار کمتر کارکرده و تفاوت اصلی کالای استوک و دست دو هم استهلاک کمتر قطعات کالای استوک هست.

انواع لپ‌تاپ استوک شیراز

کالاهای استوک به‌طورمعمول دارای درجات مختلف هستند که این درجات نشان‌دهنده کیفیت آن کالا است.

این درجات شامل موارد زیر می‌شوند:

  • خرید لپ تاپ استوک شیراز  درجه A++: این لپ‌تاپ‌ها ظاهری بسیار مناسب دارند و خط و خش بسیار کمی دارند و برخی فاقد خط و خش هستند و کمتر از شش ماه کارکرده‌اند.
  • لپ‌تاپ استوک درجه A+: این کالاها ازنظر سخت‌افزاری سالم هستند و با درجه بالا تفاوت چندانی ندارند و کاملاً سالم هستند و روی آن‌ها مقداری خط و خش جزئی وجود دارد.

 

دسته بندی های لپ‌تاپ استوک شیراز

همان‌طور که میدانید لپ‌تاپ‌ها دارای کارکرد و برند­هایمیدو متفاوتی هستند و هرکس وابسته به نیازهای خود لپ‌تاپ استوک موردنظر خود را خریداری می‌کند.

  • لپ‌تاپ استوک گیمینگ شیراز (مخصوص بازی):
  • اکثر افرادی که علاقه به انجام بازی‌های رایانه‌ای دارند در وهله اول کامپیوتر خانگی و کنسول را انتخاب می‌کنند، اما ممکن است برخی نیاز به‌وسیله ای قابل‌حمل داشته باشند تا بتوانند در همه‌جا از لذت بازی‌های ویدیویی بهره‌مند شوند. برای خرید لپ‌تاپ گیمینگ بهتر است اول به گرافیک لپ‌تاپ توجه کنید، لپ‌تاپ‌های گیمینگ دارای تنوع زیادی از کارت‌های گرافیک هستند که شما می‌توانید بر اساس نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و به جز گیمر­­ها برخی از افرادی که قصد استفاده از نرم‌افزارهای مهندسی یا گرافیکی را دارند، معمولاً لپ‌تاپ گیمینگ را خریداری می‌کنند، چون این لپ‌تاپ‌ها از پس پردازش‌های سنگین به‌خوبی برمی‌آیند و دارای سیستم خنک‌کننده‌ی مناسبی هستند. از بهترین لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی استوک می‌توان به سری Legion برند لنوو و Pavilion برند HP اشاره کرد.
  • لپ‌تاپ‌های استوک اروپایی: همان‌طور که گفتیم فروشگاه‌های آمریکا و اروپا قانون برگشت کالا دارند. این کالاها پس از برگشت خوردن کالای نو به شمار نمی‌آیند، مجدداً وارد فروشگاه نمی‌شوند و به انبار ارسال می‌شوند. کشورهای حاشیه خلیج‌فارس ازجمله امارات، یکی از مهم‌ترین واردکنندگان لپ‌تاپ استوک اروپایی به خاورمیانه و ایران هستند، شما از طریق خرید لپ‌تاپ استوک شیراز می‌توانید یک لپ‌تاپ کم‌کار را باقیمت مناسب خریداری کنید.
  • لپ‌تاپ استوک لنوو شیراز: شرکت لنوو، یک کمپانی چینی بزرگ است که درزمینهٔ ساخت محصولات کامپیوتری به‌خصوص لپ‌تاپ و تبلت مشغول به کار است و چندین سری لپ‌تاپ دارد که برای کاربردهای مختلف طراحی‌شده‌اند، از پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌های لنوو سری Thinkpad است که به علت مقاومت بالا در زمینه­های صنعتی معروف هستند و سری IdeaPad برای کاربردهای خانگی طراحی‌شده‌اند. این شرکت، به‌طور مداوم لپ‌تاپ مختلف باقیمت مناسب و عمر بالا معرفی می‌کند که در جهان بسیار محبوب هستند.
  • لپ‌تاپ استوک HP شیراز: این شرکت به ساخت پرینتر و لپ‌تاپ‌هایش معروف است و از لپ‌تاپ‌های این کمپانی می‌توان سری‌های EliteBook، ProBook، Pavilion، Envy را نام برد. سری Pavilion برای گیمرها طراحی‌شده‌اند که دارای سخت‌افزار بسیار قوی هستند و سری EliteBook برای کاربردهای صنعتی و کارهای نیمه‌حرفه‌ای طراحی‌شده‌اند و دارای استاندارد نظامی هستند و در مقابل ضربه، دمای بالا و پایین، رطوبت زیاد و گرد­و­خاک مقاوم هستند. سری ProBook هم کاربردهای مشابه دارند اما از قیمت کمتری برخوردارند. شما می‌توانید با خرید لپ‌تاپ استوک شیراز لپ‌تاپ‌های کمپانی قدرتمند HP را بدون صرف هزینه­­های گزاف خریداری کنید و تجربه مناسبی برای خودتان خلق کنید.

 

سخن پایانی

اگر در هنگامخرید لپ تاپ استوک شیراز دقت کنید و لپتاپی خریداری کنید که براساس نیازهای شماست و آن را از سایت معتبر و دارای نماد اعتماد خریداری کنید، برای شما تجربه بسیار خوبی رقم میخورد. امیدواریم در این مقاله به سوالات شما در زمینه ی خرید لپتاپ استوک به خوبی پاسخ داده باشیم. شما میتوانید سوالات خود را در زیر این پست بیان کنید و نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

3 نظر در “خرید لپ تاپ استوک شیراز

  1. شاهین گفت:

    لپ تاپ استوک برای مهندسی کدام مدل خوبه

    1. فاطمه شاپورجانی گفت:

      سلام باشماره 09170535383 تماس بگیرید

  2. شاهین گفت:

    چشم . تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *