کامپیوتر استوک

خرید کیس استوک شیراز

خرید کیس استوک

ممکن است برای شما پیش‌آمده باشد که برای آغاز کسب‌وکار خود یا برای مصارف خانگی قصد خرید کیس استوک داشته باشد، استوک بودن یک کیس همیشه به معنای دست‌دوم بودن آن نیست، فروشگاه‌ها و سایت‌های بزرگ اروپا و آمریکا برای احترام به مشتری و اطمینان از خرید، قانونی در نظر گرفته‌اند که در صورت عدم رضایت مشتری می‌تواند، کالا موردنظر را به فروشگاه مرجوع کند و برای این کار کافی است مشتری از کالا به هر دلیلی راضی نباشد و در این صورت می‌تواند کالای خریداری شده را برگشت داده و تمام مبلغی که هزینه کرده را پس بگیرد یا کالای دیگری خریداری کند. کالای برگشتی پس از آن دیگر نو نخواهند بود و وارد فروشگاه نمی‌شوند، به انبار فرستاده شده و پس از تعیین درجه کیفی برای فروش عمده، آماده و وارد کشورهای دیگر می‌شوند، یکی از بزرگ‌ترین واردکنندگان این قطعات استوک در خاورمیانه کشور امارات است که کالاهای استوک از طریق این کشور وارد ایران شده و آماده فروش می‌شوند.کالاهای استوک و آکبند باهم تفاوت قیمت زیادی دارند و ممکن است قیمت کالای استوک یک‌سوم کالای آکبند باشد. در این مقاله با ما به همراه باشید تا شمارا در جهت خرید کیس استوک شیراز و یا مینی کیس استوک شیراز راهنمایی کنیم.

 

مزایا خرید کیس استوک شیراز

این روزها به علت تورم بالا قیمت کالاهای آکبند به شدت افزایش‌یافته و برای خرید یک کیس باید هزینه بسیار زیادی کرد، مهم‌ترین مزیت کالا استوک قیمت بسیار مناسب آن نسبت به کالای آکبند است که شما از این طریق در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنید و می‌توانید با هزینه کمتر صاحب کامپیوتر و کیسی با قطعات قوی‌تر شوید و با این کار به حفظ محیط‌زیست کمک می‌کنید.

نکات لازم برای خرید کیس استوک شیراز

بیشتر کامپیوترهای استوک بدون مشکل هستند، اما شما قبل از خرید باید دقت کنید که از فروشگاه معتبر و دارای نماد اعتماد خریداری کنید. شما قبل از خرید نمی‌دانید کیسی که خریداری کرده­اید دست چه کسی بوده و به خوبی از آن استفاده شده یا خیر به همین دلیل باید قبل از خرید دقت کنید، در این بخش ما قصد داریم به شما نکاتی را که قبل از خرید کیس استوک شیراز باید به آن دقت کنید را ذکر کنیم، امیدواریم که برای شما مفید واقع شود.

 

  • حتماً دقت کنید که کیس دچار آسیب فیزیکی نباشد و در آن ترک‌خوردگی، علائم ضربه، شکستگی، زنگ‌زدگی و خوردگی وجود نداشته باشد و به‌راحتی مثل یک کامپیوتر آکبند، قابل‌استفاده باشد
  • هنگام روشن‌کردن به صدای هارد دقت کنید اگر صدای خوردگی می‌دهد کیس را خریداری نکنید.
  • سیستمی انتخاب کنید که در حد نیازهای شما باشد. اگر گرافیست هستید، حتماً هنگام خرید کیس استوک دقت کنید که گرافیک مناسب، نیاز شما باشد و همچنین اگر برنامه‌نویس هستید به میزان رم توجه کنید و اگر گیمر هستید علاوه بر گرافیک، باید به پردازنده و رم دقت کنید و سیستم موردنیاز بازی‌های خود را در اینترنت چک کنید. ممکن است شما فقط برای نیازهای عادی در حد وب‌گردی و دیدن فیلم به کامپیوتر نیاز داشته باشید در این هنگام اگر شما یک سیستم خیلی قوی‌تر از نیاز خود خریداری کنید باعث هدردادن هزینه می‌شود و با دیدگاه آینده‌نگرانه خرید کنید چون روزبه‌روز به علت افزایش امکانات، نرم‌افزارها سنگین‌تر می‌شوند و باید برای اجرای آن‌ها سیستم قوی‌تر داشت.
  • هر چقدر قطعات به‌روزتر باشد کیس موردنظر سال‌های کمتری کارکرده، به همین دلیل سعی کنید کیسی خریداری کنید که کمتر از چهار سال کارکرده باشد.
  • قبل از خرید کیس دست‌دوم شیراز به اتصالات موردنیاز خود دقت کنید مثلاً اگر قصد وصل کردن کیس به تلویزیون را دارید به وجود کابل HDMI دقت کنید و اگر دائماً تبادل داده انجام می‌دهید بهتر است سیستمی خریداری کنید که از پورت 3.0USB پشتیبانی کند.
  • فن‌های خنک‌کننده کیس مورد نظر را بررسی کنید تا ببینید در حال چرخش هستند یا متوقف شده‌اند و به صدای آن‌ها دقت کنید.
  • اگر می‌خواهید سرعت کارتان بالاتر برود بهتر است، کامپیوتری خریداری کنید که دارای SSD است، این نوع حافظه نسبت به هاردهای قدیمی از قیمت بالاتری دارند اما طول عمر آن‌ها بیشتر است و از سرعت بسیار بالاتری برخوردارند.
  • تمام محصولات سایت ما، قبل از فروش توسط اشخاص متخصص به‌طور دقیق تست شده‌اند و شما می‌توانید بدون نگرانی خرید کیس دست‌دوم شیراز را با خیال راحت تجربه کنید هدف ما این است که تمامی مشتریان از خرید خود، راضی باشند و شما صاحب یک کامپیوتر کاربردی شوید.
  • حتماً مطمئن شوید، فروشگاه معتبر است و به نماد اعتماد سایت دقت کنید.

خرید مینی کیس استوک شیراز

مینی کیس‌ها همان‌طور که از اسمشان مشخص است، نسبت به کیس‌های معمولی وزن و اندازه کمتری دارند و بسیاری از کیس‌های استوک موجود در ایران مینی کیس هستند، این نوع کیس‌ها برای مشاغل به شدت پرطرفدار هستند، یکی از دلایل محبوبیت آن‌ها این است که فضای کمتری اشغال می‌کنند، برخی از آنها روی دیوار نصب می‌شوند و بسیار کم‌صداتر هستند و معایبی هم دارند که از این معایب می‌شود به محدود بودن قابلیت ارتقا آن‌ها اشاره کرد، در یک کیس کوچک به علت کمبود فضا نمی‌توانید چندین هارد یا دیسک درایو را قراردهید و قابلیت قرار گرفتن کارت گرافیک‌های بسیار بزرگ را نیز ندارند و از طرفی فضای کم باعث می‌شود هوا، گردش پایین‌تری نسبت به کیس‌های بزرگ‌تر داشته باشد و باعث شود دمای آن­ها بالا برود.

تمامی موارد ذکر شده بیشتر برای کاربرد گیمینگ و استفاده‌های سنگین است، اما برای کسب و کار و کاربردهای روزمره این مسائل چندان مطرح نیست و شما با خیال راحت می‌توانید مینی کیس استوک شیراز را با قیمت مناسب و اندازه کوچک خریداری کنید.

 

در این مقاله سعی کردیم تمام مواردی که برای خرید کیس استوک شیراز  یا  مینی کیس استوک شیراز لازم است را به شما بگوییم امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد، در صورتی که نیاز به مشاوره داشتید، می‌توانید سؤالات خود را با ما مطرح کنید تا مشاورین ما در اولین فرصت به پاسخ سؤالات شما بپردازند و از خرید کیس استوک خود راضی باشید و با قیمت کم صاحب یک کامپیوتر با قطعات مطابق استفاده خود شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *