کامپیوتر استوک

کامپیوتر استوک مشهد

کامپیوتر دسته دوم مشهد

شاید تا کنون اسم کامپیوتر استوک مشهد ( کامپیوتر دسته دوم مشهد )را نشنیده باشید ولی با مطالعه این مقاله قطعا با آن بیشتر آشنا خواهید شد.

فروشگاه کامپیوتر استوک مشهد انواع لپ تاپ های استوک از برند های مختلف از جمله اچ پی ، ایسوس ، دل و لنوو و انواع کامپیوتر ها را با مناسب ترین قیمت ها عرضه میکند .

یکی از اهداف این فروشگاه ارائه ی لپ تاپ استوک ارزان برای کسانی است که نمی خواهند هزینه ی زیادی را برای خرید لپ تاپ یا کامپیوتر استوک کنند پرداخت کنند .

خیلی از افراد هنگامی که اسم استوک می آید فکر می کنند پای یک کالای دست دوم در میان است. اما همیشه اینطور نیست . کالای استوک همیشه دست دوم و کارکرده نیست .

لپ تاپ ها و کامپیوتر های استوک برای کار های اداری در کامپیوتر استوک مشهد

قبل از اینکه لپ تاپ یا کامپیوتر استوک مورد نظر خود را انتخاب کنید باید انتظار خود و کارهایی که می خواهید با آن انجام دهید را مشخص کنید. معمولا افرادی دنبال این دسته هستند که نیاز به سخت افزار قوی و نرم افزار های سنگین ندارند.

اگر شما با خرید لپ ‌تاپ یا کامپیوتر استوک میخواهید نیاز هایی مانند ارائه عکس ، تهیه گزارش برای شرکت و اداره ، مطالب ضمیمه برای جلسات و استفاده از نرم افزار های سبک و اداری را برطرف کنید این سیستم ها پاسخگوی نیاز های شما می باشند.

همچنین اگر این سیستم ها را برای سرگرمی و دیدن فیلم میخواهید سیستم هایی با صفحات بزرگتر انتخاب کنید. با سرزدن به فروشگاه کامپیوتر استوک مشهد چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری می توانید از این محصولات دیدن فرمایید.

لپ تاپ ها و کامپیوتر های استوک برای برنامه نویسی در کامپیوتر استوک مشهد

معمولا برای آنان که برنامه نویسی انجام می دهند پردازنده و رم لپ تاپ باید بالا باشد تا بتواند دستورات را به خوبی اجرا کنند. این موضوع برای برنامه نویس هایی که از ویژال استودیو و زبان سی شارپ استفاده میکنند به خوبی قابل درک است.

وقتی کدهای خود را در نرم افزار Visual Studio دیباگ میکنید اگر پردازنده شما قدرتمند نباشد با کندی سیستم مواجه خواهید شد. با سرزدن به فروشگاه کامپیوتر استوک مشهد چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری می توانید از این محصولات دیدن فرمایید.

کامپیوتر All In One استوک

کامپیوتر های all in one یا چند منظوره را در ایران به اسم های متفاوتی می شناسند. کامپیوترهای یکپارچه، کامپیوترهای بدون کیس ، کامپیوترهای AIO نام هایی هستند که روی این دستگاه های کم حجم و بی سرو صدا گذاشته اند. برخی از دستگاه ها به Bluray Player و نمایشگر لمسی HD مجهز هستند.

کامپیوترهایی که تمامی قطعات مانند کارت گرافیک، پردازنده، ، حافظه و حتی اسپیکر و وب کم و… در فضایی به اندازه یک مانیتور قرار داده شده اند.

کامپیوتر های all in one معمولا دارای صفحات لمسی هستند و از اسپیکرهای داخلی قدرتمندی بهره می گیرند.

نکته دیگری که می توان به آن اشاره کرد، تکمیل بودن پورت های جانبی از جمله پورت های  Serial، USB 0.2 ، USB 0.3 ، Card Reader و همچنین Webcam می باشد.

از ویژگی این کامپیوتر ها ، پایین بودن مصرف برق آن نیز هست . در برخی مدل ها حداکثر توان مصرفی برق به 65 w (وات) می رسد. امکان نصب روی دیوار نیز در این نمونه ها فراهم است.

شاید در آینده ای نزدیک دیگر خبری از کیس های بزرگ نباشد و All In One ها انتخاب نخست تمامی کاربران خانگی،کارمندان و… باشند.

کامپیوتر های All In One نیز از دیگر محصولات کامپیوتر استوک مشهد  ( کامپیوتر دسته دوم مشهد ) می باشند.

مطالب مرتبط

یک نظر در “کامپیوتر استوک مشهد

  1. مدیرسایت گفت:

    بسیار عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *