کامپیوتر استوک, لپ تاپ استوک

لپ تاپ استوک مخصوص بازی

لپ تاپ مخصوص بازی

انتخاب یک لپ تاپ استوک مخصوص بازی بسیار شبیه به برگزاری یک مهمانی جالب و متعادل است.

شما باید بدانید برای چه می خواهید از آن استفاده کنید، چه درخواست هایی از آن دارید و قابلیت های آن ها را با نیاز های خود مطابقت دهید بدون آنکه جیب خود را کاملا خالی کنید.

آن ها اینجا هستند، بهترین لپ تاپ گیمینگ برای هر نوع بازیکن:

لپ تاپ استوک مخصوص بازی

برای حماسه آفرین ها (بهترین همه)

Razer Blade 15

Blade ترکیبی تقریباً متعادل از همه چیزهایی است که می توانید از یک لپ تاپ استوک مخصوص بازی بخواهید.

 

لپ تاپ های بازی ای

نازک و سبک است، سریع و روی پا های خود است، اما با کمال تعجب با کارت گرافیکNvidia GeForce GTX یا RTX و پردازنده نسل هشتم یا نهم Intel Core i7 پوشش داده شده است.

شما می توانید آن را برای پاسخگویی به نیازهای خود تعیین کنید. بعلاوه، از آنجا که این لپ تاپ Razer است، از صفحه کلید دارای نورپردازی قابل تنظیم Chroma استفاده می کند.

 

برای سرکشانی که دنبال ارزانی هستند

Dell G5 15

زیرک، مرموز و بسیار محتاط نسبت به قیمت خود، سرکش در لیست ما، لپ تاپ استوک مخصوص بازی Dell G5 15 است.

به اندازه سایر پیشنهادات موجود در این لیست، چشمک زن نیست، اما با قیمتی کمتر از 900 دلار، کمترین قیمت بازار است و هنوز هم یک لپ تاپ گیمینگ شگفت آور قدرتمند برای آن قیمت است.

لپ تاپ های بازی

سخت افزار متوسط ​​و قیمت پایین باعث می شود که نادیده گرفته شود، اما اجازه ندهید که قیمت بودجه آن شما را فریب دهد.

با داشتن کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1650 روی این لپ تاپ استوک مخصوص بازی ، در اجرای آخرین بازی ها مشکلی نخواهید داشت.

برای جادوگران قدرتمند

MSI GS65 Stealth

بعضی اوقات به کمی استعداد، چیزی سبک اما قدرتمند نیاز دارید که بتواند مخالفان را با یک دست از بین ببرد.

لپ تاپ استوک مخصوص بازی MSI GS65 Stealth با هیچ زرهی همراه نیست، اما یک چیز کوچک چشمک زن است و ما این مدل را با کارت گرافیک Nvidia RTX 2070 دوست داریم.

MSI از طرح استاندارد رنگ قرمز و سیاه رقبای خود به نفع یک رنگ شیک در طراحی مس اجتناب می کند.

به علاوه، این لپ تاپ گیمینگ تنها با 17.9 میلی متر، یک Razor نازک و به اندازه کافی سبک است تا بتواند تمام روز را بدون به خطر انداختن سخت افزار آن حمل کند.

برای جنگجویان با صفحه بزرگ

Razer Blade Pro 17

لپ تاپ استوک مخصوص بازیPro 17 یک تانک است. یک جنگجو شجاع که در زرهی از آهن سیاه پوشیده است.

این لپ تاپ استوک مخصوص بازی نازک تر از بسیاری از لپ تاپ گیمینگ 17 اینچی است، اما این بدان معنی است که متراکم و سنگین است.

 

 

آرایش شده با کارت های گرافیکی Nvidia GeForce RTX، پردازنده های نسل نهم Intel Core i7 و فضای خالی بی پایان فضای ذخیره سازی، همچنین برای توسعه در آینده نیز طراحی شده است.

Razer می داند که در این راه می خواهید بسیار به پیش بروید، بنابراین Blade Pro 17 دارای یک شکاف خالی M.2 برای فضای بیشتر هارد دیسک و حافظه رم تا 64 گیگابایت است.

برای دلیرانی که خواستار تطبیق پذیری هستند

Alienware M15 R2

 

این لپ تاپ باریک و سبک بازی است اما بسیار قدرتمند است و برای کارهای روزمره نیز خوب عمل می کند.

صفحه‌ کلید این لپ تاپ گیمینگ، ملموس و نه خیلی بلند است، اما به طور حتم یک گام از یک صفحه‌ کلید لپ تاپ معمولی بالاتر است.

 

لپ تاپ مخصوص بازی

عنصر اساسی در لپ تاپ استوک مخصوص بازی

همه لپ تاپ ها دارای تراشه های گرافیکی هستند که معمولاً فقط درون پردازنده ساخته شده اند، بنابراین می توانند بازی های سبک را انجام دهند. اما یک کارت گرافیک مجزا یا جداگانه (که به آن واحد پردازش گرافیک یا GPU نیز گفته می شود) یک واحد پردازشی است که صرفاً برای ارائه تصاویر در بازی های شما اختصاص داده شده است.

این یک عنصر اساسی در هر لپ تاپ استوک مخصوص بازی و معمولاً به همین دلیل تمایل دارند کمی گران قیمت باشند. جذابیت ها ارزان نیستند و ایرانیان لپ تاپ نیز بدنبال ارائه محصولات با کیفیت به شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *