اخبار, لپ تاپ استوک

خرید لپ تاپ استوک

خرید لپ تاپ استوک

خرید لپ تاپ استوک ( خرید لپ تاپ دسته دوم )  : اصلی ترین دلیل خرید لپ تاپ ها قابلیت حمل آن هاست چرا که با وجود بدنه ی سبک شما می‌توانید به راحتی تقریبا همه جا آن ها را همراه خود ببرید.

از طرفی دیگر یک رایانه رومیزی به همراه کیس، مانیتور، صفحه کلید و ماوس فضای زیادی را اشغال می کند درصورتی که لپ تاپ ها علاوه بر اینکه فضای کمی را اشغال می کنند می توانید پس از استفاده آن ها را در هرجایی نگهداری کنید.

 

خرید لپ تاپ استوک یا مرمت شده:

آیا می خواهید در خرید لپ تاپ بعدی خود پول ذخیره کنید؟ به دنبال لپ تاپ های استوک یا نوسازی شده می توانید تخفیف های سنگینی را در مورد برخی از فناوری های فوق العاده به دست آورید.

خرید لپ تاپ استوکلپ تاپ های مرمت شده چیست؟

معمولاً یک لپ تاپ مرمت شده به طور حرفه ای توسط تولید کننده یا خرده فروش تا حد امکان احیا شده و اغلب با ضمانت همراه است. یک لپ تاپ استوک معمولاً یک لپ تاپ استفاده شده است که به فروش می رسد و شرایط بسیار فرق می کند.

لپ تاپ مرمت شده :

  • این لپ تاپ ها همیشه به طور مستقیم از یک تولید کننده، خرده فروشی یا نمایندگی فروش فروخته می شوند.
  • آنها یا “جدید” به نظر می رسند یا با کیفیت درجه بندی می شوند ، بنابراین می دانید که قبل از خرید شما ، لپ تاپ چه شرایطی داشته است.
  • قیمت های لپ تاپ های مرمرت شده معمولاً بیشتر از لپ تاپ های استوک است، زیرا لپ تاپ ها توسط متخصصان بررسی شده اند تا از وضعیت مطلوبی در حین کار و همچنین وضعیت فیزیکی خوبی برخوردار باشند.

لپ تاپ استوک :

  • شما معمولاً مستقیماً از مالک فعلی آن خریداری می کنید، به این معنی که باید در خرید محتاط تر باشید.
  • ضمانت به احتمال زیاد منقضی شده است مگر اینکه عمر دستگاه از دو سال کمتر باشد.
  • شما می توانید یک لپ تاپ استوک را با یک قیمت عالی دریافت کنید، زیرا ممکن است فروشندگان ندانند یک لپ تاپ دست دوم واقعاً چقدر ارزش دارد. حراج های آنلاین اغلب به قیمت های پایینی منجر می شوند.
  • ممکن است لپ تاپ به وضوح فرسوده به نظر برسد یا ممکن است در جعبه اصلی آن نباشد و همینطور برخی لوازم جانبی را نداشته باشد. قبل از پرداخت با فروشنده هماهنگ کنید.

 

نکات مهم در خرید لپ تاپ استوک :

  • دریابید که لپ تاپ چند سال دارد!
  • به دنبال لیست و فروشندگان با کیفیت و خوب باشید.
  • مشخصات را بررسی کنید.
  • با تخفیف اغوا نشوید.
  • همیشه در اطراف خرید کنید.

خرید لپ تاپ استوکآیا خرید یک لپ تاپ دست دوم خطرناک است؟

خطراتی وجود دارد که باید در جستجوی آنها باشید:

ویندوز جدید، دستگاه قدیمی : نکته جالب در مورد ویندوز 10 این است که روی طیف گسترده ای از لپ تاپ ها کار می کند. اما، هنگام نصب بر روی لپ تاپ های بسیار قدیمی، احساس بسیار کندی وجود دارد و برای سخت افزارهای قدیمی بسیار مناسب نیست، حتی اگر از نظر فنی سازگار باشد.

مشکلات باتری:  اگر قصد خرید لپ تاپ استوک را دارید، به احتمال زیاد از عمر باتری خیلی گذشته است. در حقیقت کار زیادی در این باره نمی توانید انجام دهید. اگر عمر باتری چیزی است که شما به آن اهمیت می دهد، بررسی کنید که آیا لوازم یدکی رسمی در دسترس هستند یا در بدترین حالت، تعویض های سازگار را بررسی کنید.

شارژ: احتمالاً بیشترین استفاده از هر لپ تاپ، شارژر و درگاه های شارژ لپ تاپ است. هر روز وصل و جدا می شوند و با عجله در کیف ها قرار میگیرند. به شارژر دقت کنید. لوازم یدکی تقریباً همیشه در دسترس هستند، اما بندرت ارزان هستند.

 

 

درجه بندی لپ تاپ های استوک :

درجه A

لپ تاپ های این رده دارای وضعیت ظاهری تمیزی بوده و معمولا فاقد خط و خش می باشند، حتی بعضی ها دست کمی از نو ندارند. این کالا ها معمولا کمتر از ۶ ماه کار کرده اند.

 

درجه  B

لپ تاپ های این رده دارای خط و خش ، ترک جزیی و قابل گذشت هستند. خط وخش آن ها معمولا به چشم نمی آیند. این کالا ها سالم بوده و از نظر کارکرد، عملکرد و سالم بودن تفاوت کمی با درجه A دارند.

 

لازم به ذکر است لپ تاپ های استوک( خرید لپ تاپ دسته دوم ) درجه ی B  قیمتی کمتر از لپ تاپ های درجه A  دارند  و مقرون به صرفه تر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *