مانیتور استوک

خرید مانیتور دست دوم وارداتی با ارزان ترین قیمت و تنوع بالا

خرید مانیتور دست دوم وارداتی با ارزان ترین قیمت و تنوع بالا

در این مقاله قصد داریم در مورد خرید مانیتور دست دوم و ویژگی ها، امکانات، معایب و مزایای آنها نکاتی را ارائه کنیم.  امروزه اغلب کسب و کارها برای بهتر ارائه کردن خدمات و محصولات خود به مشتریان، از بسترهای شبکه و اینترنت استفاده می کنند. از این رو خیلی از کارمندان نیازمند استفاده از مانیتورها هستند. مانیتورها یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین تجهیزات در یک شرکت و اداره محسوب می شوند. در حوزه های مختلف دیگر نیز لازم است که از مانیتورها بهره مند شویم. در کارهای طراحی و گرافیک، در گیمینگ و بازی ها، در برنامه نویسی و غیره، نیاز است که از مانیتور های بسیار مناسب با رزولوشن بالا استفاده شود. همچنین نیاز است که صفحه نمایش مانیتور ها به اندازه کافی و مناسب باشد تا نتیجه دلخواه به دست بیاید.

چالشهای خرید مانیتور

شاید بتوان با استفاده از برخی تنظیمات، رزولوشن یا کیفیت صفحه نمایش را تغییر داد، اما قطعاً تغییر در فونت تصویر ( و دیگر ویژگی های مهمی که برای تصاویر مانیتور مهم است)،  غیر ممکن خواهد بود و باعث می شود که فرآیند کاری ما دچار مشکل شود. از این رو نیاز به مانیتور ها و خرید مانیتور های نو و دست دوم، در دستور کار اغلب صاحبان کسب و کارها و افراد مختلف قرار گرفته است. مخصوصاً طراحی و ویرایش تصاویر، که نیاز بسیار زیادی به استفاده از مانیتور های حرفه ای و پیشرفته دارد. اما نکته بزرگی که در هنگام استفاده از مانیتور ها با آن مواجهیم و ممکن است که برای ما مشکل ایجاد کند، خرید مانیتور نو است. مانیتور های نو معمولاً قیمت بالایی دارند. از طرفی نمی توان صرف داشتن قیمت بالا، از خرید آنها صرف نظر کرد. چرا که این تجهیزات، از مهم ترین و مورد نیاز ترین وسایل به شمار می روند.

متاسفانه به دلیل نوسانات مداوم ارز نیز، قیمت یکسانی برای مانیتورها وجود ندارد و هر لحظه ممکن است که قیمت‌ها تغییر پیدا کند. از این رو بهترین راهکار  برای خرید یک مانیتور این است که، از مانیتور های دست دوم و استوک استفاده کنیم. اما وقتی که از مانیتور های دست دوم و استوک صحبت می‌کنیم، منظورمان مانیتورهای خراب و مستعمل نیست. مانیتور های استوک و دست دوم مانیتور هایی هستند که دارای ویژگی های بسیار خوبی بوده و کیفیت بالایی دارند. مانیتورهای دست دوم تست شده هستند و به راحتی شما می توانید با قیمت و هزینه کمتر از آنها استفاده کنید. از این رو یکی از راه ‌های مقرون به صرفه برای خرید مانیتور و دیگر تجهیزات شبکه این است که از وسایل استوک و دست دوم استفاده کنید.

خرید مانیتور دست دوم وارداتی با ارزان ترین قیمت و تنوع بالا

                               خرید مانیتور دست دوم وارداتی با ارزان ترین قیمت و تنوع بالا

نکات مهم قبل از خرید خرید مانیتور دست دوم

اما قبل از خرید مانیتور دست دوم چند نکته مهم را باید دقت کنید تا خرید شما به بهترین شکل ممکن انجام شود. در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. همانطور که در بالا اشاره شد، هر کاری نیازمند یک ویژگی خاص در مانیتور ها است. مثلا اگر شما کار طراحی و ویرایش تصاویر را دارید، قطعاً رزولیشن بالا جز اصلی ترین دغدغه های شما خواهد بود. از این رو  به سمت خرید مانیتور دست دوم با رزولوشن بالا بروید.

اگر کار شما برنامه ‌نویسی است، بهتر است که به خرید مانیتور دست دوم با صفحه نمایش بزرگ تر و کاراتر بروید. برای کارهای برنامه نویسی نیاز به وضوح بالاتر در هنگام خرید مانیتور دست دوم ندارید.  اما اگر قصد شما از خرید مانیتور دست دوم و استوک، بازی و سرگرمی باشد، هم نیازمند وضوح تصویر هستید و هم باید صفحه نمایش بزرگتری داشته

باشید.  از آن جایی که بازی های کامپیوتری، امروزه نیازمند گرافیک بالایی هستند، به همین دلیل استفاده و خرید مانیتور دست دوم را توصیه می‌کنیم.

انواع مانیتورها

در کل، مانیتور ها در دو نوع ساخته شده اند. مانیتورهای قدیمی CRT و مانیتور های تختی که با نام LED یا LCD معروف هستند. تقریبا مانیتورهای CRT منسوخ شده‌اند. اما مانیتورهای LED یا LCD بسیار محبوب هستند و شاهد استفاده گسترده از آنها هستیم. این مانیتورها صفحات تخت و صافی دارند و درون آنها از تکنولوژی‌ کریستال مایع استفاده شده است.

نکته دیگر این است که ابعاد کلی مانیتور را در نظر بگیرید و متناسب با آن خریداری کنید. قطر نمایشگر یا همان سایز مانیتور می تواند در نوع کاربری آن تاثیر گذار باشد. از این رو با توجه به هدفی که دارید، سایز مانیتور استوک و دست دوم را انتخاب کنید. قاعدتاً شما در هنگام استفاده از مانیتور، باید آن را به دستگاه‌ های دیگر وصل کنید. از این رو پورت های مانیتور استوک و دست دوم را حتماً مورد بررسی قرار دهید تا تمام پورت های لازم برای شما در مانیتور استوک و دست دوم وجود داشته باشد.

در کل، سه رزولوشن در اغلب مانیتورها وجود دارد که این سه نوع رزولوشن را باید در نظر بگیرید. مانیتورهایی با وضوح HD  ،+HD و FULL HD از مواردی هستند که حتماً باید متناسب با هدف کاری خودتان،  به آنها توجه کنید.

خرید مانیتور دست دوم وارداتی با ارزان ترین قیمت و تنوع بالا

                                                  خرید مانیتور دست دوم وارداتی با ارزان ترین قیمت و تنوع بالا

تست مانیتور دست دوم

بزرگترین دغدغه در هنگام خرید مانیتور دست دوم این است که این مانیتور تست شود و سلامت آن مورد آزمایش قرار بگیرد. شما معمولاً برای اینکه در مورد تست مانیتور دست دوم اطمینان حاصل کنید،  باید چهار تست مهم یعنی تست پیکسل سوخته، تست اسپات، تست نور مانیتور و تست کلی را انجام دهید. نرم ‌افزارهای مختلفی وجود دارد که به راحتی با استفاده از آنها می توانیم تست سلامت مانیتور دست دوم و استوک را انجام دهیم.

به طور مفصل در مورد راهکارهای تست مانیتور دست دوم و انواع و اقسام آنها در مقاله ای جداگانه توضیح خواهیم داد. اما آنچه که مهم است این است که در هنگام خرید مانیتور دست دوم مشاوره های لازم را بگیریم. شما برای گرفتن مشاوره می توانید به سایت ما با عنوان کلینیک لپ تاپ و pc ایرانیان مراجعه کنید و در آنجا اطلاعات لازم در مورد خرید مانیتور دست دوم را از مشاوران  و کارشناسان ما دریافت کنید. مجموعه ایرانیان فعالیت خود را نزدیک به ده سال است که در زمینه تعمیرات لپ تاپ و واردات مانیتور های دست دو  آغاز کرده است. ما در مجموعه خود  به بررسی و مقایسه قیمت و خرید مانیتور دست دوم پرداخته ایم. انواع مانیتور LED، LCD استوک اروپا و امریکا، در مجموعه ما موجود است. خرید مانیتور دست دوم وارداتی با ارزان ترین قیمت و تنوع بالا در سایت ما به  نشانی https://iranianlaptop.com قابل انجام است.

یک نظر در “خرید مانیتور دست دوم وارداتی با ارزان ترین قیمت و تنوع بالا

  1. Thanks for the good article, I hope you continue to work as well.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *