کامپیوتر استوک, لپ تاپ استوک

لپ تاپ استوک مهندسی و بهترین های 2020

لپ تاپ استوک مهندسی

بهترین لپ تاپ استوک مهندسی برای دانشجویان مهندسی دارای هارد درایو هایی هستند که بتوانند تمام نرم افزارهای مورد نیاز خود را پشتیبانی کنند.

دانشجویان مهندسی برای اینکه بتوانند مطالعات خود را انجام دهند، باید تعداد زیادی برنامه را بارگیری کنند، به این معنی که رایانه های آنها باید از حافظه بزرگ و پردازنده های با کیفیت بالا برخوردار باشند.

هنگام جستجوی لپ تاپ جدید علاوه بر پردازنده، قیمت و قابلیت حمل آن از عوامل اصلی هستند.

شما یک لپ تاپ استوک مهندسی سبک می خواهید که بتوانید هنگام حرکت در کلاس ها در محوطه دانشگاه، آن را حمل کنید.

دانش آموزان ممکن است هنگام خرید لپ تاپ جدید بودجه کمتری داشته باشند.

لپ تاپ مهندسی نیازی به شکستن بانک ندارد، اما انتظار داریم حدود 1000 دلار برای دستگاه جدید خود بپردازید.

با قیمت 5.5 پوند، بهترین انتخاب ما Acer Aspire VX 15 است که 2000 دلار قیمت دارد اما دارای پردازنده چهار هسته ای Kaby Lake 2.8GHz Core i7 است.

یافتن بهترین لپ تاپ استوک مهندسی ممکن است به برخی تحقیقات نیاز داشته باشد، اما باعث یک تجربه خوب در دانشگاه شما می شود.

در این قسمت ما 5 لپ تاپ مهندسی را با مشخصات کامل برای شما قرار داده ایم:

 

بهترین همه: لپ تاپ گیمینگ Acer Aspire VX 15

این لپ تاپ استوک مهندسی گیمینگ مجهز به پردازنده چهار هسته ای Kaby Lake 2.8GHz Core i7 و نمایشگر IPS با صفحه نمایش 15.6 اینچی HD با اندازه مناسب برای اجرای چندین برنامه (مانند اتوکد، C و Revit) می باشد.

 

 

با پشتیبانی از 16 گیگابایت رم حافظه DDR4 و SSD 256G ، لپ تاپ VX15 با کارت گرافیکNVIDIA GeForce GTX 1050 Ti که شامل 4 گیگابایت رم اختصاصی برای بهینه سازی بهتر برنامه های طراحی است، ارزش خود را افزایش می دهد.

این لپ تاپ مهندسی با وزن 5.5 پوند، VX15 شش ساعت باتری را برای استفاده روزانه در اختیار شما قرار می دهد.

جدای از اصول اولیه، VX15 همچنین شامل یک کیت ارتقاء HDD برای اضافه کردن فضای هارد دیسک بیشتر است.

دونده پر سرعت : لپ تاپ Acer Predator Helios 300 Gaming

 

با ترکیب مناسب مشخصات و پشتیبانی از کارت گرافیک، Acer Predator Helios 300 یک لپ تاپ استوک مهندسی قابل حمل است که برای دانشجویان مهندسی ایده آل است.

گنجاندن پردازنده 3.8 گیگاهرتزی نسل هفتم Core i7 سرعت زیادی را برای کار CAD، نرم افزار محاسبات و مدل سازی سه بعدی ایجاد می کند، در حالی که 16 گیگابایت رم DDR4 و یک SSD 256 گیگابایتی نیز کمک می کند تا Helios 300 یک انتخاب برتر برای کارهای مهندسی باشد.

سخت افزار این لپ تاپ مهندسی توسط یک کارت گرافیک GeForce GTX 1060 6 GB که VR آماده است محاصره شده است.

با وزن 5.95 پوند و اندازه گیری یک اینچ در ضخیم ترین نقطه آن، Helios 300 هفت ساعت باتری را ارائه می دهد که آماده فعالیت های چند وظیفه ای، مدل سازی و بازی های گاه به گاه در طول روز مدرسه است.

 

بهترین ارزش: Dell Inspiron i5577

سبک قابل فهم و قیمت جذاب، Dell Inspiron i5577 را به لپ تاپ استوک مهندسی مناسب تبدیل کرده است. مهمتر از همه، این لپ تاپ Jam-Packed است که با توجه به قیمت مناسب آن نمی توان انتظار داشت.

 

Inspiron i5577 با پردازنده چهار هسته ای Intel i7 و سرعت ساعت پایه 2.8 گیگاهرتز شروع می شود که توربو  را تا 3.8 گیگاهرتز افزایش می دهد.

این لپ تاپ استوک مهندسی با داشتن 16 گیگابایت حافظه رم بسیار مناسب برای کاربران سخت افزاری است و هنگام کار با مجموعه داده های بزرگ، انجام بازی در هنگام خرابی یا زبانه کشیدن بین فتوشاپ و CAD از تجهیزات خوبی برخوردار است.

یک نمایشگر 15.6 اینچی FHD ضد تابش نور را برای مشاهده آسان در نور آفتاب به شما می دهد و کارت گرافیک اختصاصی NVIDIA GeForce GTX 1050 با 4 گیگابایت رم اطمینان بیشتری را به شما می دهد که Inspiron i5577 می تواند نرم افزار CAD را بدون پرش اداره کند.

بهترین بودجه: Acer Aspire R 15 – 2 in 1

 

 

بسته بندی شده با تمام عملکردی که یک دانشجوی مهندسی می تواند به آن نیاز داشته باشد و بدون برچسب قیمتی که باعث شکسته شدن بانک می شود، لپ تاپ استوک مهندسی Acer Aspire R 15 2 in 1 یک خرید عاقلانه است.

این دستگاه از پردازنده Intel Core i7 بهره می برد که حداکثر سرعت آن 3.5 گیگاهرتز است، ایسر همچنین حافظه زیادی را برای دانشجویان چند وظیفه ای با 12 گیگابایت رم و حافظه کافی در 256 گیگابایت SSD ارائه می دهد.

با همکاری با کارت گرافیک NVIDIA GeForce 940MX با 2 گیگابایت اختصاصی GDDR5 VRAM، قدرت کافی برای برنامه های مهندسی فشرده حافظه وجود دارد.

علاوه بر این، دستگاه تا 9 ساعت عمر باتری را تحویل می دهد.

همه سخت افزارهای داخلی این لپ تاپ مهندسی با نمایشگر 15.6 اینچی Full HD چند لمسی جفت می شوند.

با چرخش 180 درجه، ضریب فرم 2 در 1 حالت های مختلفی را برای همه توابع امکان پذیر می کند.

حالت های چادر، نوت بوک، تبلت و نمایشگر، مجموعه کاملی از موارد استفاده را برای کار و بازی مناسب می کند.

بهترین 2 در 1 : Microsoft Surface Book

طراحی بسیار کاربردی و سبک وزن، لپ تاپ استوک مهندسی Surface Book را به بهترین گزینه برای دستگاه 2 در 1 و همچنین یک لپ تاپ مهندسی خوب تبدیل می کند.

 

 

تنها با 3.38 پوند، این لپ تاپ به اندازه کافی کوچک است که از کلاس به کلاس منتقل می شود در حالی که هنوز هم یک پردازنده Intel Core i5 و 8 گیگابایت رم را ارائه می دهد.

این دستگاه با یک هارد 256 گیگابایتی کار می کند.

فضای کافی برای هزاران پرونده اتوکد را داراست و 17 ساعت عمر باتری تضمین می کند.

جهت مشاهده لپ تاپ استوک مهندسی به فروشگاه ما سر بزنید.

2 نظر در “لپ تاپ استوک مهندسی و بهترین های 2020

  1. شاهین گفت:

    مقاله خوبی بود تشکر میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *