اخبار, لپ تاپ استوک

لپ تاپ گیمینگ خراسان رضوی

لپ تاپ گیمینگ

لپ تاپ گیمینگ خراسان رضوی:

شاید تا کنون اسم لپ تاپ گیمینگ خراسان رضوی را نشنیده باشید ولی با مطالعه این مقاله قطعا با آن بیشتر آشنا خواهید شد.

لپ تاپ‌ گیمینگ خراسان رضوی بهترین گزینه برای افرادی است که علاقه‌مند به لپ تاپ استوک و بازی‌های کامپیوتری هستند. آن‌ها می‌توانند با توجه به بودجه و نیاز خود خود لپ تاپ استوک گیمینگ مناسب خود را تهیه کنند.

بسیاری از افراد بر این باور هستند که لپ تاپ استوک گیمینگ برای افرادی که اصلا بازی‌های رایانه‌ای هم انجام نمی‌دهند می‌تواند مفید‌ باشد. لپ تاپ‌ های گیمینگ برای اینکه بتوانند بازی‌ها را با سرعت و کیفیت بالاتر به اجرا درآورند دارای سخت ‌افزارهایی با کیفیت بالاتری می باشند.

لپ تاپ استوک، به لپ تاپ هایی می گویند که به دلایل مختلف بسته بندی آنها خراب شده و اصطلاحا آکبند نمی باشند.

ویژگی های لپ تاپ گیمینگ خراسان رضوی :

قطعات با کیفیت بالا :

لپ تاپ استوک گیمینگ برای اینکه بازی ‌ها را به خوبی اجرا کنند دارای قطعاتی با کیفیت بالاتر هستند. این موضوع شامل پردازنده و گرافیک قوی، حافظه بیشتر، کیفیت تصویر و صدای بهتر می‌ باشد.

یکی از برترین ویژگی‌های این لپ تاپ‌ها وجود خنک‌کننده ‌های بسیار قوی است که از آسیب دیدن لپ تاپ جلوگیری می‌کنند. علت وجود این خنک کننده‌ها در لپ تاپ گیمینگ  این است که بازی‌ های کامپیوتری معمولا موجب داغ شدن لپ تاپ ها می‌شوند.

در یک لپ تاپ معمولی این قضیه موجب آسیب دیدن قطعات مختلف آن می‌شود اما با وجود فن های قوی در لپ تاپ گیمینگ این مشکل رفع شده است. همچنین شما می تواند با استفاده از کول پد های مناسب لپ تاپ که در بازار موجود است عمر لپ تاپ استوک خود را افزایش دهید.

 

 

سرعت بالا:

سرعت به معنای مدت زمان مصرفی برای روشن شدن و همچنین سرعت اجرای سیستم عامل و برنامه ها و بازی ها می باشد.

این سرعت بالا برای پردازش بازی ها در لپ تاپ گیمینگ  لازم و ضروری می باشد و به اجرای راحت برنامه های سنگین کمک خواهد کرد.

لپ تاپ های استوک گیمینگ همچنین می توانند اطلاعات بیشتری را نسبت به کامپیوترهای معمولی پردازش و مدیریت کنند. در نتیجه عملکرد و کارایی بالاتری نسبت به لپ تاپ های معمولی خواهند داشت.

در لپ‌تاپ ها معمولاً مدل پردازنده بقیه مشخصات آن را هم تعیین می‌کند. مثلاً لپ‌تاپ‌های Core i7 معمولاً کارت گرافیک و رم قوی‌تری به نسبت لپ‌تاپ‌های Core i5 دارند. منظور از مدل پردازنده تنها عددی که بعد از کلمه Core i می‌آید نیست، بلکه سری پردازنده نیز مهم است و علاوه بر قیمت، بازدهی و مصرف باتری و توان پردازشی آن‌ها نیز با هم تفاوت دارد.

عمر باتری طولانی‌ در لپ تاپ گیمینگ خراسان رضوی :

بازی‌های کامپیوتری مصرف باتری خیلی بالایی دارند که البته در ساخت لپ تاپ گیمینگ به این مورد نیز توجه شده است.

دوام باتری لپ تاپ های معمولی در هنگام اجرای بازی های رایانه ای کم می باشد زیرا برای این کار طراحی و ساخته نشده اند.

یکی از ویژگی‌های بارز‌ لپ تاپ گیمینگ خراسان رضوی باتری قوی آن می‌ باشد. این باتری‌ها دوام بیشتری دارند و برای ساعات بیشتری در بازی های کامپیوتری کار می‌کنند. یعنی چنین باتری‌هایی با انجام کار ها و برنامه‌های عادی تا ساعت ها ماندگاری دارند و می‌توان بدون نیاز به شارژ با آن‌ها کار کرد.

قیمت لپ تاپ استوک گیمینگ

فروشگاه کامپیوتر و لپ تاپ استوک گیمینگ خراسان رضوی در زمینه ی فروش انواع لپ تاپ استوک ( لپ تاپ استوک HP  ، لپ تاپ استوک Dell،  لپ تاپ استوک Toshiba ، لپ تاپ استوک Lenovo  ، لپ تاپ استوک Apple ، لپ تاپ استوک Asus  ) کیس استوک و کامپیوتر All in one  فعالیت دارد .

با مراجعه به این فروشگاه میتوانید قیمت ها را مشاهده و با خیال راحت خرید فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *